"החשיבות של גיוון המוצרים בפסח – גדולה במיוחד"

עפר גדנקן No Comments on "החשיבות של גיוון המוצרים בפסח – גדולה במיוחד"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחג הפסח כידוע, משתדלים להקפיד ולהדר ככל האפשר בכשרות המזון. יחד עם זאת, גדל מאד מבחר המוצרים הקיימים בכשרות מהודרת לפסח בשנים האחרונות. ענבל טרופ קירש, סמנכ"ל שיווק קבוצת עוף טוב, מספרת על התהליך שקודם לייצור:

"ראשית, אומר שאכן זיהינו את הצורך במוצרים בכשרות מהודרת לפסח. בפסח, הופך להיות הרבה יותר בסיסי ולכן התרומה של מוצרים חדשים שמגוונים את התפריט – גדולה במיוחד. לייצור פסטרמות ונקניקיות של "הוד לבן" בכשרות מהודרת לפסח קדמו הכנות רבות ומורכבות. צוות הכשרות של בד"צ מהדרין, ובראשם הגר"א רובין, דנו בסוגיות ההלכתיות הנדרשות לצורך ייצור זה, ועסקו בניקוי והכשרה מדוקדקת של כל קווי הייצור והמכונות. במשך חודשים רבים גם עסקו במלאכת איתור חומרי הגלם החלופיים הכשרים לפסח עפ"י כללי ההידור המחמירים ביותר. טכנולוגי המזון הבכירים של החברה נרתמו למלאכה וסייעו במציאת המתכונים המדויקים שגם ישמרו על טעמם המשובח של המוצרים ועל איכותם, וגם יעמדו בדרישות הכשרות המחמירות עד לקבלת תוצאה של מוצרים באותו טעם אהוב ומשובח כמו בכל השנה, לצד הידור הכשרות לפסח.

בימות השנה מכילים המוצרים רכיבי קטניות או חמץ. כיצד התמודדתם עם האתגר של ייצור בטעם משובח- בלי רכיבים אלו?

כאמור, התהליך מתחיל אצל טכנולוג המזון בחברה. הטכנולוג נדרש למצוא חומרי גלם כשרים לפסח למהדרין מן המהדרין, אך בו בזמן ישמרו על הטעם המוכר והאהוב של המוצר. תשומת לב מיוחדת קיימת לעניין התבלינים, כך שלא יהיה כל חשש קטניות. לאחר בניית המתכון מחדש לפסח, מתרחש המהלך המורכב והמוקפד של הכשרת המפעל. צוות המשגיחים עשה ימים כלילות על מנת שלא להשאיר אבן על אבן שלא הוכשרה ונבדקה באופן מקסימלי. במקביל, עברו כל העובדים הדרכה כדי לוודא שתהליך הייצור ייעשה עם כל ההקפדות ועוף טוב תוכל להבטיח לצרכנים שלה את המוצרים הטובים ביותר בכשרות המחמירה ביותר.
חשוב לציין כי בכל תהליך הייצור לפסח היה הגר"א רובין שליט"א מעורב באופן אישי לפרטי פרטים ונכח במפעל רבות לצורך כך.

מה כלול במבחר המוצרים הכשרים לפסח למהדרין?

כל הפסטרמות של הוד לבן עשויות מנתחים שלמים של הודו משובח, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל וללא גלוטן.
בין המוצרים לפסח יוצרו הפסטרמות של 'הוד לבן' במבחר טעמים: מארז זוגי של פסטרמה + סלמי, פסטרמה ברביקיו, פסטרמה מקסיקנית, פסטרמה בדבש טהור, פסטרמה מעושנת, פסטרמה הודו על גחלים, פסטרמה הודו בעישון עדין ונקניקיות, כולם בכשרות לפסח למהדרין בהשגחת בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין, ללא חשש שרויה וללא קטניות. נמשיך לספק לצרכנינו מגוון פתרונות טעימים ואיכותיים בכל מעגל השנה.



0 תגובות